Jag tror du söker efter mer än du ser ,Men jag ser att du ler och jag tror att du tvivlar

Idag efter skolan gick jag lite på stan med Theres & följde med henne medans hon solade medans jag väntade på att Daniella skulle sluta.
Köpte med mig lite sushi som jag satt och åt medans hon solade haha.
Tycker att såna där Kinamatställen ska ha minst en som kan svenska så man kan kommunicera med dom och så dom åtminstonde förstår vad man vill beställa.
Killen som skulle ta min beställning förstod inte vad jag menade när jag sa "meny" så han lärde ringa en som kunde svenska som jag fick prata med så hon kunde översätta åt han..
Men jag fick min mat tillslut som tur va!
När Daniella kom så satt vi oss på George's och fikade lite och prata, sen gick vi på stan lite.
Pinsammaste hände, när jag satt och fika märkte jag att jag hade ett lagom stort hål i sidan på mina strumpbyxor... undrar hur länge jag hade gått runt med det där, får ångest att några faktiskt kan ha trott att jag har gått runt med det där hålet med vilje..
Som tur va hade jag jeans med mig av en ren slump så gick in på HM och satt på mig dom..

wohoo och har kommit på vad jag kan köpa i present till Lara & Dani, byee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0