lurad

GLÖMDE BERÄTTA!
HAHAHAH ROLIGASTE GREJEN HÄNDE MIG OCH THERES PÅ STAN.
Vi satt på dom nya bänkarna på torget och åt min munk och hennes äpple och sen kommer en välbekant person som jag har pratat med nån gång och sätter sig bakom oss och börjar prata i telefon högt om att hon hade vart skitfull på en fest i helgen och att hon hade haft sex med en tjej där och att det inte var nåt för henne och hon visste inte hur hon skulle berätta för sin pojkvän och att hon skulle gå dit och hämta trosorna osv.
När hon hade gått, börja jag direkt kolla efter filmkameror för det var så jääävla uppenbart hahahha men vi trodde liksom att det var på riktigt endå för vi kom in på ämnet och börja prata om det liksom hahahahahahh.
Men sen kom hon tillbaka med tre personer och sa att dom skulle göra ett psykologitest och kolla hur vi reagera.
hahahahhahaha så jääääävla kul, nu vet jag hur dom på pensionärsjävlar känner sig

Kommentarer
Postat av: emelie

jag meeeeed



hahaha jag hade dött om det där hände mig

2011-09-06 @ 15:03:59
URL: http://emliah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0