Otur

Idag efter skolan har jag vart med Daniella, vi var till hennes syster som kom hem från Turkiet idag, hon var sjuuukt brun.
Och så firade vi oxå henne nu på kvällen för hon fyller oxå år idag!
Men till oturen, när jag skulle ta bussen hem och hoppa på bussen och visa mitt busskort hade det gått över tiden och jag hade inga kontanter och mítt visa funkar inte på bussar så jag fråga snällt om jag kunde få åka endå men den feta pessimistiska äckel busschaffören sa bara , nej du kan ju inte betala, du kan inte åka utan giltig biljett?
så jag ba, Jaha ska jag sova på gatan eller!?!?!?!????!?
han ba, ja om du inte har e giltig biljett så.
ALDRIG HATAT EN PERSON SÅ MYCKET. vet dock att mina bitchblickar gick in i hjärtat på han, han kommer gråta när han kommer hem.
Så jag gick av bussen och gick tillbaka hem till Daniella, jag börja nästan gråta för jag var så jävla arg.
Nu har jag duschat här och vi har ätit tårta och snälla som dom är så fick jag sova här.
MEN mitt batteri på mobilen blev SÅKLART slut så jag har ingen mobil till imorgon kväll.. hatar mitt liv just nu.
Allt blev bara så mycket mer jobbigt för jag kände mig så äcklig......


Kommentarer
Postat av: Malin

Ta bort. du får ta en utav Melvin!

2011-09-15 @ 07:58:04
URL: http://onesize.webblogg.se/
Postat av: Malin

Du har publicerat min kommentar men inte gjort som jag sa??

2011-09-16 @ 06:58:51
URL: http://onesize.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0