Rum pum pum rum pum pum pum rum pum pum pum

Igår var bästa kvällen! vi hade så jävla roligt och det var hur mycket folk som helst där mitt ute i Älvkaleby.
På bussen hem var det minst 40 pers som fick stå.
Idag har jag jobbat och efter jobbet åkte jag hem till Daniella!
Jag åt där och så kollade vi efter biljetter till Rihanna konserten i november som hennes syster ska köpa imorgon!
Läääääääääängtar.
Sen gick vi hem till hennes syster och kolla på Hur många lingon finns det i världen ,hahaha bästa filmen.
Sen tog jag 8 bussen hem, nu ligger jag i sängen och mår illa för mitt nagellacksborttagning luktar så illa och ska kolla på tv innan jag sover.
Gooooodnattt




Kommentarer
Postat av: tess

åhh jag vill oxå gå!!!!!!

2011-09-05 @ 08:59:17
URL: http://tesssjberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0