I felt something died , cause I knew that was the last time

I lördags så var vi hemma hos Joanna och myste lite med några killar & tjejer, efter åkte jag och Amanda och åt på MCdonalds innan våra bussar hem gick, jag ♥ Big Mac.
Igår så firade vi min söööööööta kusin Albin, så då var vi där och fikade lite.
Nu när jag e hos mamma kan jag ju inte lägga in bilderna jag tar med min kamera eftersom jag inte har nån usbgrej........sucks.
Idag så har jag vart hos mormor hela dagen, upptäckte just att min fot e svullen?!?!?
Jag vaknade upp i lördags att jag knappt kunde gå på den men det blev liksom bättre så tänkte inte på det mer men har liksom känt dom här dagarna att det gör ont att stå på den och nu när vi kollade så är den jättesvullen under, åhhhhhhhhhh tänk om jag har typ cancer i foten. livrädd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0