Vampire Diaries

Heeeej, har ingenting att skriva om förutom mina tråkiga dagar som består av sova,äta,skola, typ.
Nej men idag så fick vi sluta lite tidigare, träffade Lara och Sarah på stan, fick stå och vifta med håret mitt på stan med Lara när Sarah skulle fota några bilder till sitt induviduella val, haha kul och se dom som gick förbis ansiktsuttryck.
Sen när vi var klara tog Jag & Lara bussen till konsum, jag köpte ett wienerbröd,chockladmunk & vaniljmunk♥ sen gick vi hem till Larisen och åt och prata och så kom Amandisen också.
Nu är jag hemma iaf, har vart ute och gått med mormor och nu ligger jag och kollar på VÄRLDENS BÄSTA SERIE<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
Vampire Diaries!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Först när jag såg det tänkte jag bara, fan va B det ser ut men det e verkligen så jäääääävla bra, typ som en twilight film som aldig tar slut som bara blir bättre och bättre.
Imorgon så är jag ledig! vi hade bara en lektion imorgon som var induviduella valet men eftersom vi ska jobba induviduellt i grupperna så fråga jag om jag fick göra det hemma och det fick jag såååååå LEDIG.
Och imorgon på kvällen ska jag, Amanda och några fler förhoppningsvis discobowla!
Nu ska jag fortsätta kolla på vpd! så godnatt!
Btw jag köpte ett par höst/vinterskor idag som jag kan visa sen hihihih, godnatt








Vill ha en överbeskyddande vampyrkille hehehe

Kommentarer
Postat av: Matildå

Hahahaha känns som att vi hade någotlunda likadana rubriker! ;)<333333333333

2011-09-30 @ 08:41:40
URL: http://mbln.blogg.se/
Postat av: tess

DET ÄR BÄÄÄÄST!!! men du måste kolla ikapp så man vågar diskutera med dig!! <33333333

2011-09-30 @ 11:26:56
URL: http://tesssjberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0