Let's take Jesus of the dashboard ,Got enough on his mind

Heeejjj, jag bloggar aldrig för att det e så grymt jobbigt:))) so now u know<33
aja, igår så var jag, Mattias & Magnus och åt på AllStar på kvällen, det var jättegott, bara det att det jag trodde var till en person var till alla tre.. och jag e en ganska heavy eater om man säger så så blev väl lite besviken på det HEHEHHE.
Sen direkt efter hamnade vi på McDonalds och åt lite till:):)) där träffade vi även Tammy och sen tog vi bussen till aberg och spenderade kvällen i soffan hos My's kusin, där hon och jesper var kattvakt åt världens sötaste katt.
Sen sov jag hos Mattias.
Idag så vaknade vi vid 12, och jag fick skjus av mattias snälla pappa till stan där jag skulle ta bussen hem, tror jag aldrig sett så mycket rött, gult och svart som idag på stan,verkligen alla brynässupportrar var där för att fira sm-guldet.
Nu sitter jag iaf här hemma på mitt kalla rum och dricker citron vatten och ikväll ska jag kanske vara med dannisssen.
Pusspusss

köpte en utredningsborste från åhlens till håret innan bussen gick eftersom jag har börjat fått tovor i hårbottnen som typ förvandlas till dreads på 2 sek..

prövade även och spraya mina toppar med lite svart sprayfärg som vi hade kvar sen nån halloween tillbaka, älskaaar det,men jag vill ha röd färg:(

Kommentarer
Postat av: tess

Woho hade nästan gett upp hoppet om din blogg! :)) <333

2012-04-25 @ 08:31:29
URL: http://tesssjoberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

? Hmm?

2012-04-30 @ 16:15:00
Postat av: Anna

Svar: Omg visste inte att du hade blogg kul kul kul! But any way, JAA super taggad! Vi måste fan göra alla dagar till dom bästa! :D

2012-05-13 @ 20:32:44
URL: http://annakw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0