hej matilda

Godmorgoooon.
Matilda jag uppdaterar bara för din skull nu.
Igår var jag trött, idag är jag tröttare än tröttast + träningsvärk efter jag tränade igår.
Idag så har vi först graf, svenska sen f engelska i f 3 timmar... och jag e tyyyyyypE super bitter idagm, bara för jag inte fick sova</3
Efter skolan idag ska jag träffa några och planera lite och sen ska jag hem till min finaste och sooooooooooooovaaaaa.
Imorgon är det även fredag och  jag har inget planerat som den nolifer jag är.
Nu ska jag fortsätta och genomlida mitt svåra liv som trött tonåring.hejdå.
BTW FICK JUST REDA PÅ ATT JAG ÄR LEDIG IMORGON,ÄLSKA LIVET


Kommentarer
Postat av: Matildå

AW vad gölli du är då! lol

Puss o hejs! :::::*<33333333333

2012-01-13 @ 09:30:11
URL: http://mbln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0