Casually listening to Selena Gomez

HEJHEJ, kände mig lite krasslig i morse så stannade hemma, så idag har jag inte gjort allt för mycket, ätit lite hos min mormor, fixat lite saker inför Italien och Magaluf ,är ju trots allt bara en vecka kvar till Italien!! och lite drygt 2 månader kvar till Magaluf!!! fast är inte så jättepeppad till Italien just för tillfället, just för att jag saknar min bebis och så..
men det blir nog askul och ett minne för livet! har börjat packa min väska, älskar att packa väskor
Just nu ligger jag i soffan och kollar på en film som heter Anger management men funderar på att gå och lägga på mig istället och kolla på nån serie, blir nog så, och imorgon blir det dagis så godnatt!

Kommentarer
Postat av: neffy

Tja! Jag har nu lagt upp del 1 av min magaluf resa! Del 2,3 och 4 kommer inom kort så håll utkik :)

2012-06-16 @ 20:24:45
URL: http://ssockerr.spotlife.se
Postat av: tess

sv; Mhihi taaack! (a)



Och uppdateraaa unge! <3

2012-08-01 @ 20:44:39
URL: http://tesssjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0