hemskt

Heheej, idag har jag vart på stan med Tammy, hennes lillebror och Jesper.
Vi myste lite i bollan och matade ankorna och så gick vi på stan lite och fikade lite och det har verkligen vart perfekt väder dom senaste dagarna, man blir verkligen så sjukt mycket gladare när det e fint väder.
Något som gjorde mig mindre glad idag var att vi bevittnade en man som hade blivit påkörd och avled, det var verkligen hemskt.
Det e så sjukt att man kan vakna upp vilken dag som helst, en dag som vilken annan och råka ut för en olycka och bara, dö, helt oförberedd, när man liksom inte ens är klar med livet, jag vet själv att man e så jävla naiv och oförsiktig, jag själv går mot rött hela tiden och kan slarva att kolla åt båda hållen, men när man tänker efter så är det så jävla värt att ta 3sek på sig att kolla istället för att dö pga lathet.
Man värdesätter och uppskattar verkligen allt så jävla mycket mer när man upplever nåt sånt här, man vill inte bråka med sin syster eller med tjafsa med nån förälder över något onödigt för man vet liksom inte hur lång tid man har med varann och det skulle kännas så grymt onödigt slösa den tiden på att vara ovänner, och det skulle inte vara roligaste sätter att skiljas åt.
SÅÅÅ vad jag vill säga, ta vara på allt och alla och kolla innan ni cyklar/går över vägen!!!


Kommentarer
Postat av: alexandra

Super fin blogg! Följa varandra på bloglovin?



(Ber om ursäkt ifall du inte gillar sånna här kommentarer!)

2012-03-11 @ 00:45:25
URL: http://thisisalexandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0