McDonalds slave

Nu är lovet förbi! Jag har för det mesta vilat och det har vart hur nice som helst. Jag och min bebis har firat 10 månader och då bjöd jag han på bio och vi såg paranormal activity, trean var bättre enligt mig..
Sista dagen spenderades på jobbet, Och där har jag stått från kl 9.45 i morse till kl 19.00, så nu värker mina ben bra mycket och min rygg också för den delen.. Ska se om jag kan fjäska till mig en massage sen..
Nu ska jag ta ett varmt bad och sen kolla på True blood med min gulle ,som börjar vinna över mig på sin sida.. Var lite skeptisk i början , med tanke på att inget kan toppa vampire diaries.. Tycker det är såtöntigt sätter som deras tänder hoppar ut..
lite bilder från veckorna som gått !

https://cdn2.cdnme.se/cdn/9-2/1102509/images/2012/pic_5096dd1addf2b33ce70045c0.jpg" class="image">


Kommentarer
Postat av: tess

sv; Hahahah otroligt ful säger jag ;* : D

Och snygga saker du köpt dåååå!

2012-11-05 @ 18:11:17
URL: http://tewww.tesssjoberg.blogg.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0