Coke on her black skin made a stripe like a zebra, I call that jungle fever

Wooohoo, idag så slutade jag 9.25, yes du läste rätt! 9.25!!! Vi hade bara lite bokprat på svenskan sen så var det gruppindelningar på både religionen och samhällen och min grupp var ledig från båda dem lektionerna! Så då har vi lektion på torsdag istället och då blir de viseversa för dem andra!
Efter vi slutat så sällskapade jag med Martina och Emelie ned på stan! Jag laddade mitt busskort, handlade en present till min vän Daniella som har nyligen fyllt år och så unnade jag mig även ett halsband och en tröja!
Det var evigheter sen jag köpte ett halsband senast.. Kommer ihåg när jag var helt obsessed med statement halsband, köpte nya typ hela tiden , men sen har det lugnat ned sig lite tråkigt nog:/ aja så jag förtjänade det iallafall! Och så köpte jag även en reatröja, hahah får lite bättre samvete när jag nämner att den var på rea.. För det var den.. 0_ooo .
Nu ligger jag hemma hos Mattias medans han är i skolan och leker.
Kanske ska börja läsa min feta svenskabok , annars kommer jag börja med dem där 548sidorna sista dagen haha.
Puss


Kommentarer
Postat av: tess

Wohoo uppdatering igen!
Söt Gab! <3

Svar: JAA!! hihi du är söt!!<3
gabriella öhrn

2012-10-02 @ 20:19:40
URL: http://tesssjoberg.blogg.se
Postat av: Anonym

Roligt att du fått en lilla syrra :)
Henne vill du väl gosa med varje dag;)

2012-10-02 @ 20:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0