Låt mig va.

Heeej, sitter helt ensam i datasalen just nu.
Vi slutade just och jag har inget att göra, ska vänta på Lara som slutar typ halv 3 så ska försöka roa mig på bästa sätt.
Hade tänkt att kanske åka till Valbo en sväng.
Aja jag har världens dåligaste dag idag.
Började med att Mattias klocka väckte mig 8.40 istället för 8.00 då min skulle ha väckt mig vilket den inte gjorde, och jag började kl 9 och kom där med försent.
Sen när jag skulle sminka mig så är handfatet fyllt med vatten pga att det inte går ned i avloppet så snabbt och HELA min sminkväska ramlar upp och ned ner i handfatet, allt mitt smink ligger då och flyter runt i handfatet. mina ögonskuggor och rouge blir fyllda med vatten och min mascara som var öppen blir helt vattnig och lös och allt i väskan blir förstört.
Toppen, verkligen det bästa som kan hända på morgonen när man redan inte orkar med sitt liv.
fick bli en redigerad photoboothbild så ni inte kan se hur förjävlig jag ser ut idag. hejdå.

Kommentarer
Postat av: lars

hoppas sminket klarade sig</3333
och du såg fab ut idag as usual

Svar: Inte rougen och ögonskuggorna tror jag:( oh stoppit you hihih
gabriella öhrn

2012-10-04 @ 17:40:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0