Mercy

Holla, whaaasap, jag är såå grymt slut.
Sitter och har graf nu och jag har ingen aning var jag ska börja, jag ska typ göra ett reklamblad för kafé vinyl här i Gävle.. Vet inte vad jag ska skriva med tanke på att jag aldrig varit där och det står ju inte allt för mycket på deras sida heller..
Efter skolan så är det planerat att jag ska hem till Daniella och säga grattis till henne osv men nu svarar inte chican på sms så får se hur det blir med det, annars sen ska jag bara hem och lägga mig i sängen , kanske orkar dra mig ut och springa, förhoppningsvis..

En annan cindychica med snyggt hår


Kommentarer
Postat av: matto

älskar dina uppdateringar<33333

Svar: hihihihi ska fortsätta för din skulle då<33333
gabriella öhrn

2012-10-03 @ 22:04:12
URL: http://mbln.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0