Weekend

Ligger i min säng nu helt ensam och håller på och fryser ihjäl, det är så kallt.
Mamma och Rebecka är och håller i ett mellanstadiedisco så jag har har huset för mig själv, men orkar inte göra något, är så trött, plus att jag ska jobba imorgon, haha förstår mig verkligen inte på dem som ORKAR festa varje helg, det är väl bara jag som är en gamling i själen haha. Nej men nu ska jag leta på något att äta sen ska jag kanske sätta igång nån serie! Trevlig helg!


Lite bilder från idag!

Göran bjöd på tårta! och jag köpte min första julklapp haha, och tog även en egobild:))

 


Kommentarer
Postat av: Malin

HUR SNYGG ÄR INTE DU DÅ???!!!

2012-10-05 @ 19:06:06
URL: http://www.onesize.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0