det är fredag

Sitter själv på länsmuseet och jobbar lite med våran "utställning" hahah, sitter i deras cafe här med ett par tanter och nu kom en skolklass och störde stillsamheten.
Idag ska jag umgås lite med Carro, vi ska köpa tacos och mysa hemma hos henne.
Det här är första dagen jag är i "skolan" sen före sportlovet, har ju haft influensa hur länge som helst heheh.
Har även så sjukt ont i ryggen, det har verkligen blivit sjuk mycket värre, det känner jag.
Bara väntar på den där kallelsen till Uppsala, ska kämpa för att få åka och lära mig ett sånt där träningsprogram, vill verkligen inte operera mig.
För er som inte fattar vad jag pratar om så har jag skolios, googla det så fattar ni varför jag har ont:)))
Men har hittat sidor till tre kliniker som lär ut detta träningsprogram!! ett i Tyskland, ett i Barcelona och ett i London.
Hoppas bara jag får åka:)))
 

Kommentarer
Postat av: tess

sv; Hahaha gumman du kan bara du vill! Börja med vanliga rygglyft, 15x3 och bygg upp långsamt :* <333333

2013-04-10 @ 09:47:00
URL: http://tesssjoberg.blogg.se
Postat av: tess

sv; <33

2013-05-02 @ 20:11:36
URL: http://www.tesssjoberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0